• 0885 71 71 81
    • Nail Fix – първа помощ при врастнали нокти от Медосан

/ предпазва от болезнени, растящи навътре нокти на краката /

10 мл.

Растящите навътре нокти предизвикват огромен болезнен дискомфорт. Те са не само един от най-честите проблеми на ноктите на краката, които задължително трябва да се лекуват, но и никога не трябва да бъдат пренебрегвани, особено от хора, страдащи от диабет и сърдечно-съдови заболявания. Растящият навътре нокът е състояние, в което едното или двете ъгълчета на нокътя растат навътре в кожата на пръста на крака. Освен, че е силно болезнено, това състояние може да доведе до опасни възпаления и инфекции.

Само една капка от тази високо концентрирана течност ефективно ще предотврати разраняването на леглото на нокътя на пръста и растежа навътре. Чистите природни съставки, активните вещества на камфора и ментола чувствително намаляват раздразненията, докато успокояват наранения повърхностен слой.

Намажете около нокътя веднъж или два пъти дневно с четчицата и позволете природните лечебни сили на този продукт да предпазят пръстите на краката ви от инфекции и да ги запазят в перфектно състояние.

Често срещани причини за растящи навътре нокти са: тесни обувки, притискащи пръстите; много стегнати чорапи; неправилна форма на нокътната плочка или други деформации на пръстите на краката; травма на нокътната плочка или на пръста.

Иновативната формула на продукта нежно омекотява нoкътя и прави изрязването и оформянето му много по-лесно.

Използвайте за лечение и за предотвратяване на растящ навътре нокът!

Този продукт е тестван радиестезично!

• Последно разгледани